TPC Security AB (publ.) häver handelsstoppet på Aktietorget

TPC Security AB (publ.) häver handelsstoppet på Aktietorget. TPC Security AB, som har varit handelsstoppat sedan onsdag (17/5) eftermiddag häver handelsstoppet och handeln återupptas därmed från kl. 09:30 på torsdagen den 18 maj. För mer information, kontakta: Mats Englund, verkställande direktör TPC Security AB Telefon 0270-42 80 90 eller 070-314 91 44, e-post: m.englund@tpcsecurity.se TPC Security AB är ett publikt bolag noterat på Aktietorget i Stockholm. TPC är verksam inom IT- och säkerhetsbranschen. TPC utvecklar kompletta kommunikationslösningar med produkter och tjänster för maskin-maskin (m2m).Egen kommunikationscentral för säker teletransmission. Svenskt patent för dubbelriktad -telekommunikation samt internationellt patent för digitalt fasförskjutet ljud till t.ex. ljudgaller i säkerhetsanläggningar. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/18/20000518BIT00150/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/18/20000518BIT00150/bit0002.pdf