AcadeMedias dotterbolag Gravity e-learning erhåller uppdrag från Sydkraft

AcadeMedias dotterbolag Gravity e-learning erhåller uppdrag från Sydkraft AcadeMedias dotterbolag Gravity e-learning AB har blivit utvalda att utveckla Sydkraftkoncernens arbete med e-learning. Uppdraget är en ytterligare bekräftelse på att Gravity funnit en marknadsnisch inom e-learning där vi är unika, dvs kopplingen mellan affärsprocesser och e-learning. Ordervärdet är initialt 0,8 Mkr och ordern bedöms vara mycket strategisk. Greg Tsakiris, kundansvarig, Gravity e-learning, tel. 0704-404026, greg.tsakiris@gravity.se Mats Karlsson, marknadsansvarig, Gravity e-learning, tel. 0704-404080, mats.karlsson@gravity.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2000/06/19/20040323BIT20450/wkr0006.pdf