Storkund lägger tilläggsbeställning hos Transiro

En av Transiros storkunder gör nu en beställning för att vidareutveckla sina befintliga produkter. Beställningen görs i form av en samlad mängd konsulttimmar med initialt ordervärde på 188 000 kr.

Transiro erbjuder molnbaserade produkter till transportbranschen med en abonnemangsbaserad affärsmodell. Från större kunder finns det även ofta en efterfrågan av vidare anpassning av produkterna efter kundspecifika behov med nya funktioner och tillägg. Transiros möter denna efterfrågan genom dedikerad utveckling på konsultbasis, med timvis betalning. Detta gör att man kan erbjuda färdiga produkter till en stor del av marknaden, samtidigt som man kan möta behovet av större och mer unika lösningar från större aktörer.

“Jag är väldigt stolt och glad över att våra befintliga kunder är så pass nöjda med våra samarbeten att de gör mer beställningar och ökar avtal. För oss är det bevis på att vi gör rätt saker, ligger rätt i tiden och tar väl hand om våra kunder. Att ha nöjda kunder som redan ser potentialen med att samarbeta med oss är en viktig del och styrkan i vårt erbjudande”, säger Tobias Beckman, VD för Transiro.