Transiro säkrar intäkter för 6,95 miljoner fram till december 2020

Transiro har säkrat intäkter för 6,95 miljoner kronor fram till och med december 2020 genom förlängning av befintliga support- och licensavtal för Klartext Bussbokning och Kassanova Affärssystem. Försäljningsarbetet hittills under 2019 har inneburit en nettoökning med 13 avtal inför 2020 jämfört med antalet support- och licensavtal under 2019. Målsättningen är självklart att förbättra denna siffra ytterligare nu under Q4.

Transiro utvecklar produkter som hjälper företag att stärka sina affärskritiska processer. Genom att visualisera och hantera rutiner på ett mer effektivt sätt sparar Transiros kunder tid, resurser och miljö. Bred funktionalitet med stöd för e-commerce och mobila enheter samt kundspecifika anpassningar gör att Transiro ersätter företags behov av flera olika system. Koncernen har i dagsläget två produkter i sin portfölj: Kassanova Affärssystem, ett affärsfackhandelssystem för järn-, bygg-, hobby- och färghandel samt Klartext Bussbokning som är det marknadsledande planeringssystemet för linje- skol- och beställningstrafik i Sverige. Mer information om bolaget finns på ​www.transiro.com​.