Transiro ska öka sin försäljning med innehållsmarknadsföring

Transiro gör en satsning på innehållsmarknadsföring och leadsgenerering för att kostnadseffektivt öka försäljningen via digitala kanaler.

Nu satsar IT-bolaget Transiro på större synlighet i den digitala sfären. Satsningen på innehållsmarknadsföring och leadsgenerering är ett steg i riktningen mot att etablera bolaget på den svenska marknaden, som är ett av målen för 2017.

Med digital innehållsmarknadsföring är syftet att effektivisera säljprocessen och ge potentiella kunder en bättre upplevelse genom att erbjuda värdefullt innehåll i form av bloggposter. I kombination med onlineannonser kommer insatserna generera relevanta leads till bolagets säljorganisation.

”Vi befinner oss i ett intressant läge just där en digital marknadsinsats kommer att stärka vårt varumärke och generera ökade affärer. Vi erbjuder våra kunder digitala lösningar, vilket gör onlinemarknadsföring väldigt relevant för oss. Ett av våra mål för 2017 är att etablera oss på den svenska marknaden, och genom innehållsmarknadsföring och leadsgenerering kommer vi att effektivisera vår säljprocess och förse våra säljare med fler varma leads. ” - Tobias Beckman, VD Transiro.

Besök vår landingsida här http://buss.transiro.se.