Transiro tecknar avtal med Wallers Buss

IT-bolaget Transiro har tecknat avtal med Wallers Buss. Avtalet omfattar Transiros molnbaserade produkter för beställningstrafik med start i december 2017.

Wallers buss är ett bussbolag i Runhällen strax utanför Sala med en fordonspark på 12 st fordon. Med fokus på Västerås, Sala, Hedby, Hallstahammar, Köping, Avesta och Uppsala hyr de ut bussar med chaufför till allt från företag, privatpersoner, grupper och skolor. Bolaget kommer att använda Transiros produkter i sin verksamhet från och med december 2017 och avtalet gäller inledningsvis 24 månader.

Totalt ordervärde ca 75 000 kr.

“Jag vill välkomna Wallers Buss ombord på vår resa. Vi är riktigt glada att få effektivisera deras verksamhet med våra produkter. Alla vi träffar fortsätter att imponeras av våra produkter vilket känns väldigt positivt och framtiden ser väldigt ljus ut.”, säger Transiros VD Tobias Beckman.

Transiros produkter är molnbaserade och kräver inga installationer och är fullt anpassade till desktops, surfplattor och mobiler.