Pressinbjudan: Välkommen till Transportföretagens stora dag på Berns den 27 maj!

Välkommen på en oförglömlig eftermiddag i transporternas tecken, med intressanta föredrag, trend- och framtidsspaning. Medverkar gör bland andra infrastrukturminister Tomas Eneroth och Fredrik Reinfeldt.

Den 27 maj arrangerar Transportföretagen en stor dag för branschen och alla våra medlemsföretag att samlas för att inspireras, framtidsspana och umgås.

Programmet startar klockan 13 och moderator är Lydia Capolicchio. Förutom det senaste från infrastrukturministern och omvärldsspaning, kommer du få höra mer om framtidens arbetsmarknad då Linkedin, Manpower och TNG ger sin bild och så får vi lyssna till den unga generationen om förväntningar och krav på arbetsgivaren.

Och sist men inte minst kommer Magnus Lindkvist (trend- och framtidsspanare) hålla ett inspirationsföredrag innan eftermiddagen övergår till mat, mingel och musik.

Program: https://www.transportforetagen.se/Om-Oss/Transportforetagens-stora-dag/

Pressanmälan till Ebba Fredin, pressansvarig: 0730-447120 eller ebba.fredin@transportforetagen.se

Transportföretagen är transportnäringen och säkerhetsbranschens bransch- och arbetsgivarorganisation och samlar 10 100 medlemsföretag med ca 217 000 anställda.

Transportföretagen är transportnäringens och säkerhetsbranschens bransch- och arbetsgivarorganisation och samlar 9 700 medlemsföretag med cirka 221 500 anställda.