3 och SEB samarbetar om försäljning

3 och SEB samarbetar om försäljning 3 har inlett försäljning på utvalda SEB kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. På SEBs bankkontor demonstrerar 3 bland annat den nya mobila banktjänst som utvecklats tillsammans med SEB samt säljer videomobiler och tjänster. - Vi vill möta kunder på platser där många människor passerar, säger Chris Bannister, VD för 3. Genom vårt samarbete med SEB kan vi på ett naturligt sätt demonstrera den mobila banktjänsten samt komma i kontakt med många personer för att visa hur oerhört enkelt det är att använda videotelefoni och videotjänster. De bankkontor som omfattas av samarbetet finns på välbesökta platser. I Stockholm gäller det SEB-kontoren på Hötorget, Sergels Torg och Odenplan, Göteborg på Avenyn och i Malmö på St Jörgen. På kontoren har 3 egen personal. För mer information vänligen kontakta: Niclas Lilja informationschef, 3: 0735 33 70 90 niclas.lilja@tre.se 3 är först med att erbjuda mobil videokommunikation i Sverige och Danmark. I Skandinavien ägs 3 av Hutchison Whampoa (60%) och Investor AB (40%). Båda företagen har stora internationella nätverk och besitter världsledande industriell och teknologisk erfarenhet. Genom Hutchison Whampoa är 3 världsledande inom mobil videokommunikation med 3G-licenser i Australien, Danmark, Hongkong, Irland, Israel, Italien, Norge, Storbritannien, Sverige och Österrike. Besök oss gärna på www.tre.se. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/10/20031010BIT00390/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/10/20031010BIT00390/wkr0002.pdf