Ryska Posten tar hem första mobilpaketet från 3

Ryska Posten tar hem första mobilpaketet från 3 Onsdagen den 19 februari vann budfirman Ryska Posten ett av de första paketen med 3G-mobiler från 3. - Mobilerna kommer att användas för att hjälpa våra chaufförer och vår trafikledningscentral att ge ännu bättre service, säger Daniel Pilotti på Ryska Posten. Han välkomnar särskilt möjligheten att kunna utnyttja positioneringstjänster såväl som videotelefoni. Att de bud som lagts går direkt till Astrid Lindgrens Barnsjukhus och deras verksamhet SABH (Sjukhusbaserad Avancerad Barnsjukvård i Hemmet) gjorde valet enkelt. Just nu pågår en välgörenhetsauktion på nätet www.tre.se/auktion. Sedan förra året samarbetar 3 med Astrid Lindgrens Barnsjukhus och deras avdelning SABH (Sjukhusbaserad Avancerad Barnsjukvård i Hemmet). Samarbetet går ut på att 3 förser de mobila vårdteamen med mobiler och abonnemang. Genom tjänster som videotelefoni kan vårdteamen exempelvis direkt genom mobilen visa patienternas tillstånd för en läkare på sjukhuset. För att ytterligare stödja denna verksamhet har vi startat en välgörenhetsauktion där vi auktionerar ut ett begränsat antal mobiler med förbetalda abonnemang. Alla pengar vi får in på auktionen går oavkortat till SABH:s verksamhet. Auktionen fortsätter på www.tre.se/auktion, och varje dag ges nya möjligheter att ropa in ett paket med en eller flera mobiler med förbetalade abonnemang. Om Ryska Posten Ryska Posten är ett budserviceföretag med målsättning att erbjuda en hög personlig service och ett tryggt samarbete. För oss är ett uppdrag inte bara att köra eller cykla mellan A och B. Det är lika mycket att utföra det på bästa möjliga sätt. Om 3: 3s ambition är att bli marknadsledande inom mobil multimedia i Skandinavien. I Sverige och Danmark ägs 3 av Hutchison Whampoa (60%) och Investor AB (40%). Båda företagen har stora internationella nätverk och besitter världsledande industriell och teknologisk erfarenhet. 3 är helt fokuserat på nästa generations mobilkommunikation. Genom Hutchison Whampoa har 3 världsomspännande räckvidd genom 3G-licenser i Australien, Danmark, Hongkong, Irland, Israel, Italien, Storbritannien, Sverige och Österrike. Besök oss gärna på www.tre.se. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/20/20030220BIT00940/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/20/20030220BIT00940/wkr0002.pdf