Opcon köper aktiepost

Opcon köper aktiepost Opcon har förvärvat en återstående aktiepost i dotterbolaget SEM AB från amerikanska TI Group Automotive Systems LLC, tidigare Walbro Corporation. Förvärvet skedde i slutet av förra året. Aktieposten omfattade cirka fyra procent av det totala antalet aktier i SEM AB. Efter förvärvet innehar Opcon AB samtliga aktier i dotterbolaget. Ti Group Automotive Systems LLCs innehav i SEM AB kvarstod sedan ett tidigare samarbete med dåvarande Walbro Corp. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/04/20041004BIT20400/wkr0001.pdf