Beslut från ordinarie bolagsstämma Trio AB (publ)

Beslut från ordinarie bolagsstämma Trio AB (publ) Vid dagens ordinarie bolagsstämma i Trio AB (publ) omvaldes ordförande Christian Thommessen samt ledarmötena Ion Bogdaneris, Tomas Duffy och Olof Englund. Stämman har även beslutat att ingen utdelning skall ske. För mer information kontakta: Sverker Hannervall, VD och koncernchef i Trio, tel 0730-66 88 23 Om Trio Trio är ett telekommunikationsföretag som utvecklar system för samtalshantering i företag. Med dessa ökar den interna effektiviteten och förbättras kundservicen. Ca 2 000 system har levererats i Norden till främst stora och medelstora företag. Bland kunderna märks fem ledande nordiska mobiloperatörer. Trio har verksamhet i Sverige, Finland, Norge och Danmark. Trio utvecklar tre produktfamiljer. Trio PresentOffice erbjuder integrerad telefoni och avancerad samtals- och meddelandehantering. Trio Mobile Office erbjuder en fullständig övergång från fast till mobil telefoni. Abonneras som en tjänst från mobiloperatörer. Objecta TeleVoice erbjuder lösningar för kundsupport, främst interaktiva talsvarssystem och contact center. Trioaktien är noterad på Stockholmsbörsens O-lista. För mer information besök www.trio.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/24/20030424BIT01500/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/24/20030424BIT01500/wkr0002.pdf