Sydkraft Elnät Syd AB väljer Vattenfall Service

Sydkraft Elnät Syd AB väljer Vattenfall Service Det är nu klart att Sydkraft Elnät väljer Vattenfall Service för ett omfattande projekt. På 27 olika anläggningar ska Vattenfall Service komplettera och installera erforderlig nollpunktsutrustning. Montagestart sker i början av nästa år och arbetet beräknas pågå i tre månader. Vattenfall Service fick avtalet i full konkurrens. En avgörande faktor var att man kunde garantera snabb materielleverans av nollpunktsutrustningen; redan före årets slut skall materielen vara levererad. -Det är ett av vårt företags större, enskilda projekt - ca 12 Mkr. Det är verkligen roligt att Sydkraft Elnät valde oss, säger Lars Gunnarson verksamhetsområdeschef. Lämnat av Vattenfalls Pressavdelning, telefon 08-739 50 10. För vidare information kontakta: Lars Gunnarson, Vattenfall Service, 040-664 46 15. Christer Dernfalk, Sydkraft, 0141-22 73 89. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/05/20020905BIT00440/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/05/20020905BIT00440/wkr0002.pdf