Vattenfall inbjuder till kundseminarium i Uppsala

Pressinbjudan 2002-10-07 Vattenfall inbjuder till kundseminarium i Uppsala Dr oljan pe vdg att ta slut? Ska vi elda mer avfall? Kommer biobrdnslena att rdcka? Blir det negra fvrdelar fvr svenska kunder med Vattenfalls satsning i Tyskland? Dessa och andra fregor kommer att diskuteras vid ett seminarium som Vattenfall anordnar i Uppsala nu pe onsdag. Media dr vdlkomna att ndrvara. Tid: Onsdag 9 oktober klockan 13.00 - 17.00. Plats: Energisalen, Vattenfall, Bolandsgatan 13 (mitt emot Vattenfalls kontor). Arrangvr: Vattenfall AB, Vdrme Norden. Seminariet i Uppsala inger i en serie kundtrdffar runt om i landet som Vattenfall Vdrme Norden genomfvr under hvsten. Vdrme Norden dr den division inom Vattenfall som erbjuder kunderna energilvsningar inom vdrmeomredet, till exempel Fdrdig Vdrme, Fjdrrvdrme, Fdrdig Kyla. Ver affdrsidi dr att skapa vdrde fvr vera kunder genom att fvrbdttra kundens lvnsamhet, miljv och livskvalitet. Vera kunder finns inom bostads-, lokal- och industrisektorn inom alla delar av landet. Program: 13.00 Gvran Hindemark, chef fvr Vattenfall Vdrme Norden: Vad kan Vattenfall Vdrme erbjuda dig som kund? 13.30 Hans Nordstrvm, brdnsleexpert hos Vattenfall: Ny oljekris pe geng? Kan biobrdnslen ersdtta oljan? Dr avfallseldning lvsningen? 14.30 Paus 15.15 Lars G Josefsson, Vattenfalls koncernchef: Vad vill Vattenfall i Europa (inklusive Norden)? Ldmnat av Vattenfalls Pressavdelning, telefon 08-739 50 10. Fvr vidare information kontakta: Jan Sedvallson, Vattenfall Vdrme Norden, tel. 08-739 67 01, mobil 070- 539 67 01. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/07/20021007BIT00150/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/07/20021007BIT00150/wkr0002.pdf