Vattenfall presenterar bokslutskommuniké för 2002

Vattenfall presenterar bokslutskommuniké för 2002 Vattenfall presenterar idag koncernens bokslutskommuniké för år 2002. Kommunikén bifogas. Bokslutet presenteras och kommenteras vid en financial hearing kl 12:00 på Operaterrassen, Stockholm, av Vattenfalls vd och koncernchef Lars G Josefsson och CFO Matts Ekman. Språk: engelska. Presentationen sänds live via Internet. För att följa presentationen på Internet (ljud och presentationsbilder), klicka på http://www.financialhearings.com/ och välj "Vattenfall". (Real Player eller Windows Media Player erfordras). Det går också att se bilderna i PDF-format på http://www.vattenfall.com/ Lämnat av Vattenfalls Pressavdelning, telefon 08-739 50 10. För vidare information kontakta: Klaus Aurich, chef för Investor Relations, telefon 08-739 65 14, mobil 070-539 65 14. Karl-Erik Olsson, presschef, telefon 08-739 75 83, mobil 070-538 81 38. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/21/20030221BIT00100/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/21/20030221BIT00100/wkr0002.pdf Hela bokslutskommunikén