Vattenfalls årsredovisning 2002 finns nu ute

Vattenfalls årsredovisning 2002 finns nu ute Vattenfalls årsredovisning för 2002 finns nu ute på våra hemsidor www.vattenfall.com (engelsk version) och www.vattenfall.se (svensk version). En tysk version kommer att finnas på www.vattenfall.de i mitten av april. Tryckta versioner kan beställas på hemsidan eller från Vattenfall AB, Facility Service, 162 87 Stockholm, telefon 08-739 57 14. Lämnat av Vattenfalls Pressavdelning, telefon 08-739 50 10. Vattenfalls vision är att vara ett ledande europeiskt energiföretag. Idag producerar Vattenfall el och levererar energi till flera miljoner kunder i Norden och norra Europa. De största elkunderna är industrier och energiföretag. Vattenfalls huvudprodukter är el och värme. För vidare information, se www.vattenfall.se . Under OM VATTENFALL/PRESS finns medieservice, bland annat bildarkiv och pressmeddelanden. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/24/20030324BIT00290/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/24/20030324BIT00290/wkr0002.pdf