Vattenfalls styrelse

Vattenfalls styrelse Efter bolagsstämman igår, torsdag, har Vattenfalls styrelse följande sammansättning. Ordinarie ledamöter: Dag Klackenberg, Anette Brodin Rampe, Christer Bådholm, Peter Fallenius, Jan Grönlund, Lars G Josefsson, Peter Lindell, Elisabet Salander Björklund, Johnny Bernhardsson, arbetstagarledamot Sif, Ronny Ekwall, arbetstagarledamot SEKO, Carl-Gustaf Angelin, arbetstagarledamot CF. Suppleanter: Lars Carlsson, arbetstagarledamot Sif, Stig Lindberg, arbetstagarledamot Ledarna, Per-Ove Lööv, arbetstagarledamot SEKO. Samtliga ledamöter och suppleanter utom Carl-Gustaf Angelin ingick i styrelsen även 2002. Deras uppdrag redovisas i Vattenfalls årsredovisning 2002. Utöver vad som där meddelas, är Peter Lindell även styrelseledamot i AB Svensk Bilprovning. Lämnat av Vattenfalls Pressavdelning, telefon 08-739 50 10. För vidare information kontakta: Knut Leman, kommunikationsdirektör Vattenfall AB, telefon 08-739 5032. Martin May, presschef, Vattenfall AB, telefon 08-739 52 70. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/11/20030411BIT00800/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/11/20030411BIT00800/wkr0002.pdf