Ny marknadsansvarig till Verbums tidningar och uppdragsverksamhet

Verbum stärker upp verksamheten med en marknadsansvarig för tidningarna Kyrkans tidning och Sändaren och till förlagets uppdragsverksamhet.

–Jag är väldigt glad över att kunna presentera Emmelie Johansson som marknadsansvarig för Verbums tidningar Kyrkans tidning och Sändaren, samt för våra tidningsuppdrag. Emmelie har värdefull erfarenhet av både tidskrifter och event och har ett affärskritiskt men ändå kreativt öga för strategisk utveckling. Jag ser fram emot att utveckla läsarerbjudandet tillsammans med Emmelie i teamet, säger Verbums marknadschef Annika Waldenström.

Emmelie kommer närmast från Life Event och har sedan tidigare arbetat på Egmont, Occasion och Resumé.

–Det ska bli jätteintressant att jobba med Verbums läsarerbjudande! Det finns lång historik hos varumärkena och jag ser fram emot att fortsätta utveckla tidningarna och kringtjänsterna för att skapa ännu högre värde för Verbums kunder.

Emmelie tillträder tjänsten den 20 augusti.

Jag är väldigt glad över att kunna presentera Emmelie Johansson som marknadsansvarig för Verbums tidningar Kyrkans tidning och Sändaren, samt för våra tidningsuppdrag. Emmelie har värdefull erfarenhet av både tidskrifter och event och har ett affärskritiskt men ändå kreativt öga för strategisk utveckling. Jag ser fram emot att utveckla läsarerbjudandet tillsammans med Emmelie i teamet.
Annika Waldenström
Emmelie Johansson