MTVs The Hills återvänder nu på söndag på Paramount Network

Efter nio år återvänder nu MTVs populära realityserie The Hills och visas på TV-kanalen Paramount Network söndag 30 juni. Den nya säsongen ”The Hills: New Beginnings” återförenar flera av de ursprungliga deltagarna tillsammans med några anmärkningsvärda nykomlingar.

Goda nyheter för fans av MTVs ikoniska realityserie The Hills. En helt ny sjunde säsong har premiär nu på söndag på Paramount Network 19.00. Svenska fans kan se fram emot en återförening av välbekanta ansikten från tidigare säsonger som Audrina Patridge, Brody Jenner, Heidi Pratt och Whitney Port tillsammans med nykomlingar som ”The O.C.”-stjärnan Mischa Barton och Pamela Andersson och Tommy Lees son Brandon Thomas Lee. Serien följer deltagarnas privata och professionella liv i Los Angeles där skapar nya relationer, romanser och framgång tillsammans med en stor dos intriger och drama.

I den efterlängtade nya säsongen, som fått namnet ”New Beginnings”, är vi tillbaka i Los Angeles där det hela började på 00-talet. Den nya säsongen spelades in under det senaste året och visas i 12 avsnitt med start söndag 30 juni 19.00. Ett avsnitt med highlights från tidigare säsonger sänds kl. 16.00 samma dag.

Se trailern för den första delen av ”The Hills: New Beginnings.

Karolina Moberg, Nordic PR Director
karolina.moberg@vimn.com

Om Paramount Network:

Paramount Network samlar det bästa av klassisk och ny underhållning med ett förstklassigt utbud för hela svenska folket. Kanalen är den givna destinationen för fängslande draman och serier, humor, crime, reality och stjärnspäckade filmer.

Taggar:

Om oss

Med starka och etablerade varumärken som MTV, Nickelodeon och Comedy Central är Viacom ett av världens största mediebolag. Viacom International Media Networks är divisionen av Viacom som verkar utanför USA och levererar TV-underhållning i världsklass till cirka 170 länder runtom i världen. Vårt innehåll finns tillgängligt i olika typer av plattformar såsom linjär-TV, online, via appar och i sociala medier. I Norden ingår MTV, Nickelodeon, Nick Jr, Comedy Central, VH1 och Paramount Channel i vår portfolio och vårt arbete sker lokalt i de nordiska länderna, med kontor i varje land. Viacom International Media Networks sänder globalt på 37 språk, har 200 lokalt styrda TV-kanaler och mer än 550 digitala medier. Totalt har Viacoms varumärken en räckvidd på cirka 700 miljoner hushåll världen över.