Stefan Andersson VD på Victoria Park AB (publ)

Stefan Andersson har per den 7 mars 2011 utsetts till VD för Victoria Park AB.
Han har fungerat som tf VD sedan den 3 januari 2011.

Stefan är 54 år och civilingenjör inom Väg- och vatten. Han har under 13 år haft olika ledande befattningar inom Saint-Gobain koncernen och arbetar sedan två år tillbaka som konsult i företagsutveckling. Som tidigare meddelats tillträdde Stefan Andersson som tf VD för Victoria Park den 3 januari 2011.

- Det är en kul och positiv miljö att komma in i med många entusiastiska och kunniga medarbetare, som har stort engagemang och ansvarstagande.Med fullt fungerande serviceverksamhet, nöjda ”boendeambassadörer” i bolagets färdigställda etapp, Brf Paviljongen, framgångsrik försäljning av andra etappen, Brf Allén, och att trenden talar för livsstilsboende ser jag och bolaget med tillförsikt framtiden an, säger Stefan Andersson, VD för Victoria Park.

Bo Forsén, Styrelseordförande Victoria Park AB (publ)
Mobil: +46 70 632 86 50

Stefan Andersson, VD Victoria Park AB (publ)
Mobil: +46 730 56 12 28
stefan.andersson@victoriapark.se
Besök även vår hemsida www.victoriapark.se
Bifogad bild: Stefan Andersson, Victoria Park

Victoria Park är ett projektutvecklingsbolag med inriktning mot utveckling av livsstilsboende. Bolaget har utvecklat ett unikt boendekoncept, Victoria Park, bestående av lägenheter med tillgång till stora gemensamma faciliteter där ett modernt och bekvämt boende, aktivt liv, gemenskap och närhet till rekreation prioriteras av de boende. Victoria Park avser att förvärva fastigheter för exploatering och försäljning av lägenheter inom ramen för boendekonceptet. Visionen är att Victoria Park ska vara norra Europas mest attraktiva livsstilsboende. www.victoriapark.se
Victoria Park noterades på NASDAQ OMX First North den 14 november 2007 och handlas under beteckningen VICP. Aktiens ISIN-kod är SE0002216713. Certified Adviser för bolaget är Mangold Fondkommission AB, www.mangold.se.