Telefonkonferens avseende kvartalsrapport

Report this content

Vitrolife inbjuder till telefonkonferens med anledning av kvartalsrapporten för januari – mars 2010. Presentationen kommer att hållas på engelska.

Tid: tisdagen den 27 april kl. 15.00 Registrering till konferensen kan göras i förtid på länken nedan: https://eventreg1.conferencing.com/webportal3/reg.html?Acc=830257&Conf=172677 alternativt direkt innan konferensen på: Telefonnummer: 08-505 201 10 (Var vänlig ange konferens ID:864322) Konferensnamn: Vitrolife Deltagare från Vitrolife är: Magnus Nilsson, VD Eva Nilsagård, Ekonomi- och informationschef Ett pressmeddelande med Vitrolifes bokslutkommuniké kommer att publiceras kl 08.30 samma dag. Före telefonkonferensens början kommer presentationsmaterial att finnas tillgängligt på bolagets hemsida, www.vitrolife.com, under sektionen Investors/News. Inspelad version av telefonkonferensen kommer att finnas tillgänglig i 7 dagar på telefonnummer 08-505 203 33, användarkod 864322. Göteborg 22 april 2010 Magnus Nilsson Verkställande direktör För frågor hänvisas till: Ekonomi- och informationschef Eva Nilsagård, telefon 031-721 80 13