Företag ringer för 0 kronor i minuten hos Vodafone

Nu kan Vodafones företagskunder ringa för 0 kronor i minuten, dygnet runt, till kunder i Vodafone Sveriges nätverk. Det enda som tillkommer är en öppningsavgift på 40 öre per samtal och erbjudandet gäller Vodafones nya företagsabonnemang Vodafone Kollega.

Vodafone Kollega är ett abonnemang som riktar sig till småföretagare. Med abonnemanget ringer medarbetarna i företagen alla Vodafones mobilkunder för 0 kronor i minuten, oavsett tidpunkt på dygnet (öppningsavgift 40 öre/samtal). Det innebär bland annat att de många dagliga samtalen till kolleger, och kunder, som har Vodafone som operatör blir synnerligen billiga. Dessutom är minutpriset till det fasta nätet endast 55 öre per minut. Månadsavgiften för Vodafone Kollega är 249 kronor och vid tecknande av 12-månadersabonnemang ingår också en Sony Ericsson F500i eller Vodafones nya 3G-mobil Motorola V980 i priset. Abonnemanget går att teckna fram till den 31 januari 2005. Priser i Vodafone Kollega (alla priser är exklusive moms): Månadsavgift 249 kr Anslutningsavgift 0 kr Minutpris, dygnet runt, inom Vodafone Sveriges nätverk 0 kr Minutpris till det fasta nätverket i Sverige 0,55 kr Minutpris till övriga mobila nätverk i Sverige 2,19 kr Startavgift 0,40 kr Skicka SMS 0,99 kr För mer information kontakta Klas Wallström, chef Företagsmarknad på Vodafone Sverige Tel: +46 709 61 47 33, e-post: klas.wallstrom@vodafone.com