Westander värvar europeisk marknadschef

Westander värvar europeisk marknadschef Pr-byrån Westander Publicitet & Påverkan rekryterar Elisabet Limmergård som projektledare. Elisabet Limmergård är idag europeisk marknadschef för Nasdaqnoterade mjukvaruföretaget Niku Corporation. - Elisabet Limmergård är en drivande projektledare med erfarenheter från både medierelationer och lobbying. Hon har en imponerande förmåga att bygga och underhålla goda kundrelationer, säger Patrik Westander. Elisabet Limmergård är civilekonom, tidigare ungdomspolitiker för moderaterna och har en bakgrund från Svenska Statoil, där hon bland annat arbetat med avregleringen av elmarknaden. Hon avslutar sin Londonbaserade anställning på Niku Corporation i mitten av juni. - Som pr-köpare har jag ofta efterlyst en avdramatisering av pr- hantverket och ett starkare fokus på kompetensöverföring. Westander har en spännande affärsidé, som jag ser fram emot att få vara med och utveckla, säger Elisabet Limmergård. Westanders affärsidé bygger på eget engagemang, öppenhet kring arbetsmetoder och att det normalt är uppdragsgivarna själva som både gör rutinarbeten och kommunicerar externt. Westander hjälper kunderna att bygga sin egen pr-kompetens. För mer information, kontakta: Patrik Westander, vd, på 08-464 96 51, 073-687 82 55 eller patrik@westander.se Elisabet Limmergård på +44 78 10 79 12 25 eller elisabet.limmergard@westander.se För mer information om Westander Publicitet & Påverkan, se www.westander.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/28/20030528BIT00590/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/28/20030528BIT00590/wkr0002.pdf