Sign On noteras på Nya Marknaden

Sign On noteras på Nya Marknaden Sign On kommer att från och med den 5 juni 2000 att noteras på OM Stockholmsbörsens lista Nya Marknaden med Nordiska Fondkommission som sponsor. Aktien handlas för närvarande på Nordiska Fondkommissions inofficiella lista. I samband med Sign Ons ordinarie bolagsstämma den 30 maj kommer Erik Åsbrink att föreslås som ny ledamot i styrelsen samt Franco Fedeli, Göran Garvner och Bosse Falgard föreslås till omval i styrelsen. Sign Ons affärsidé är att bygga Internet- och intranätlösningar som ersätter de pappersbundna processerna och minimerar kostnaderna för hantering av blanketter och dokument. Sign Ons produktsortiment täcker hela hanteringskedjan från layout till uppdatering av mottagarens databas. Sign On kommer under hösten att presentera FormPipe version 2.0, en programvara för att via Internet kunna skicka elektroniska dokument med en elektronisk signatur baserat på PKI (Public Key Intrastructure). Kontaktpersoner: Bosse Falgard, Verkställande direktör, 08-555 290 00, bosse.falgard@signon.se Lena Rissler, Ekonomichef, 08-555 290 00, lena.rissler@signon.se För mer information om företaget www.signon.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/25/20000525BIT00180/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/25/20000525BIT00180/bit0002.pdf