Sign Ons nyemission fulltecknad

Sign Ons nyemission fulltecknad Sign On har genomfört en nyemission med företrädesrätt för bolagets aktieägare. Emissionen är fulltecknad med beaktande av garantikonsortiet. Bolaget kommer sålunda att tillföras drygt 12 Mkr via företrädesemissionen. Antalet aktier i Sign On kommer efter företrädesemissionen att vara 16 533 236. För vidare information: Investor Relations · Lena Rissler, Ekonomidirektör och tillförordnad VD i Sign On Telefon: 08-555 290 03 Mobil: 070-988 64 09 E-post: lena.rissler@signon.se Presskontakt · Andreas Halvarsson, vVD i Sign On Telefon: 08-555 290 07 Mobil: 070-545 95 95 E-post: andreas.halvarsson@signon.se Bilder för fri publicering finns att hämta på www.signon.se Sign On AB (publ) är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista. Sign On tillhandahåller blanketter, mallar och avtal via Internet samt möjliggör för våra kunder att skicka dem med elektronisk signatur! ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/25/20030225BIT00880/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/25/20030225BIT00880/wkr0002.pdf