Zmarta i samarbete med CrediNord Företagslån

Jämförelsetjänsten Zmarta fortsätter att bredda sitt företagserbjudande ytterligare och inleder samarbete med CrediNord Företagslån. Samarbetet är en del i Zmartas offensiva satsning av sitt erbjudande inom företagslån.

- Vår offensiva satsning av vårt erbjudande inom företagslån fortsätter med full kraft. En satsning som syftar till att ge fler företagare möjligheten att driva och utveckla sina verksamheter. CrediNords produkt är varken svår eller komplicerad och passar därför bra in i vårt erbjudande som möjliggör finansiering till fler företagare med transparenta villkor, säger Gustav Berghog, CEO för Zmarta Group.

- Vi letar alltid efter partners som breddar vårt erbjudande inom företagslån. Vårt mål är att hjälpa så många företagare som möjligt att växa sina verksamheter och tillsammans med CrediNord i partnerpanelen breddar vi vårt erbjudande ytterligare med fler förmånliga låneerbjudanden, säger Marcus Tinusson, Commercial Director SME, Zmarta Group.

För mer information om Zmartas företagslån besök www.zmarta.se/foretagslan

Agnes Palinski
Head of PR and Communications

agnes.palinski@zmartagroup.com

Zmarta Group erbjuder flera olika jämförelsetjänster inom privatekonomi för banklån, försäkringar, elavtal och bolån. I företagsgruppen ingår bland annat Zmarta, Elskling, Insplanet och Freedom Finance. Företaget grundades 1999, har med sin verksamhet i Sverige, Finland och Norge drygt 300 anställda i dagsläget. Zmarta Group ägs av det tyska medieföretaget Bauer Media Group. Läs mer på www.zmartagroup.com samt www.zmarta.se

Snabbfakta

Citat

Vi letar alltid efter partners som breddar vårt erbjudande inom företagslån. Vårt mål är att hjälpa så många företagare som möjligt att växa sina verksamheter och tillsammans med CrediNord i partnerpanelen breddar vi vårt erbjudande ytterligare med fler förmånliga låneerbjudanden.
Marcus Tinusson, Commercial Director SME, Zmarta Group