Zmarta i samarbete med Resurs Norge

Jämförelsetjänsten Zmarta breddar sitt partnerskap för företagserbjudande i samband med det nya samarbetet med Resurs Norge. Samarbetet är en del av Zmartas satsning att hjälpa fler kunder att göra smarta val gällande deras företagsfinansiering.

Resurs är en ledande nordisk bank som har en väldigt enkel filosofi – att skapa en balans i människors vardagsekonomi, en vision som Zmarta delar med dem.

Vi är glada att meddela att Zmarta utökar sitt samarbete med Resurs och nu kan erbjuda finansieringshjälp till företagare i Norge. Resurs delar Zmartas vision att göra det lättare för kunder att fatta smarta och informerade beslut med de bästa möjliga villkoren, något vi vill kunna erbjuda både privatpersoner och företagare, säger Elsa Berg Bjärtun, Chief Commercial Officer (CCO) på Zmarta Group.

Om Zmarta företagslån

Zmartas företagstjänst gör det möjligt för företagare att enkelt jämföra flera banker och långivare samtidigt. Med Resurs tillagd i Zmartas partnerpanel kan man jämföra upp till 15 stycken långivare med endast en kreditupplysning och helt kostnadsfritt.

För mer information om Zmartas företagslån besök https://www.zmarta.se/foretagslan

Partnerskapet mellan Zmarta och Resurs inleddes den 7 juni 2021

Anna Wirén, Chief Marketing Officer (CMO) Zmarta Group

anna.wiren@zmartagroup.com