Zmarta inleder samarbete med Serafim Finans

Jämförelsetjänsten Zmarta fortsätter sin offensiva satsning på sitt erbjudande inom lån till företagare. En satsning med det givna målet att göra det möjligt för fler företagare och entreprenörer att driva och utveckla sin verksamhet. Nu ansluter sig Serafim Finans till Zmartas partnerpanel inom företagslån.

- Zmartas offensiva satsning av sitt erbjudande inom företagslån fortsätter med full kraft även under 2021. Vår plattform och erbjudande möjliggör finansiering med transparanta villkor och ger fler företagare möjligheten att driva och utveckla sina verksamheter. Vi är mycket glada att Serafim Finans har valt att bli en del av vårt erbjudande om att hjälpa fler företag till de bästa villkoren, säger Gustav Berghog, vd för Zmarta Group.

- Vårt självklara mål står fortsatt fast - att hjälpa så många företagare som möjligt att växa sina verksamheter och nå sin fulla potential. Tillsammans med Serafim Finans i vår partnerpanel breddar vi vårt erbjudande ytterligare med fler förmånliga låneerbjudanden till företagare och entreprenörer, säger Marcus Tinusson, Commercial Director SME, Zmarta Group.

- Serafim Finans befinner sig i en tillväxtresa inom företagslån, och där Direktlån Företag är en av många spännande nyheter som vi kommer att presentera i år. Vi ser mycket positivt på att inleda ett samarbete med Zmarta då vi på Serafim Finans, precis som Zmarta vill erbjuda förmånliga lån till företag som kan hjälpa deras verksamheter att växa, säger vd Joakim Wiksten, Serafim Finans.

För mer information om Zmartas företagslån besök www.zmarta.se/foretagslan

För mer information, vänligen kontakta:

Marcus Tinusson, Commercial Director SME, Zmarta Group

+ 46 (0)700894701, marcus.tinusson@zmartagroup.com

Zmarta Group erbjuder flera olika jämförelsetjänster inom privatekonomi för banklån, försäkringar, elavtal och bolån. I företagsgruppen ingår bland annat Zmarta, Elskling, Insplanet och Freedom Finance. Företaget grundades 1999, har med sin verksamhet i Sverige, Finland och Norge drygt 300 anställda i dagsläget. Zmarta Group ägs av det tyska medieföretaget Bauer Media Group. Läs mer på www.zmartagroup.com samt www.zmarta.se

Citat

Zmartas offensiva satsning av sitt erbjudande inom företagslån fortsätter med full kraft även under 2021. Vår plattform och erbjudande möjliggör finansiering med transparanta villkor och ger fler företagare möjligheten att driva och utveckla sina verksamheter. Vi är mycket glada att Serafim Finans har valt att bli en del av vårt erbjudande om att hjälpa fler företag till de bästa villkoren.
Gustav Berghog, vd för Zmarta Group.