Zmarta utökar sin panel för företagslån med Froda

Jämförelsetjänsten Zmarta utökar sin panel för företagslån med Froda. Det innebär att Froda kommer att nå fler företag med sina erbjudanden, samtidigt som Zmarta stärker sitt erbjudande inom jämförelser av företagslån.

- 1 maj blev Froda en del av Zmartas företagslånpanel. Froda är ett spännande bolag med en omsättning som har ökat stadigt och onekligen bevisat att de har en bra produkt för småföretagare, vilket gör att de passar väldigt bra in i Zmartas panel. Genom samarbetet med Froda kan Zmarta hjälpa småföretagare till bra villkor, säger Marcus Tinusson, Commercial Director SME på Zmarta Group

- Med Froda i vår panel stärks vårt erbjudande om att hjälpa företagen till de bästa villkoren, vilket vi är mycket glada för. Vi kommer att fortsätta att utveckla vår tjänst för att ligga i framkant och förenkla för företagare så att de får tillgång till finansiering på ett rättvist och smidigt sätt, säger Gustav Berghog, vd på Zmarta Group

Här kan du läsa mer om företagslån.