IFS lancerer IFS Field Service Management 6

Den nye version findes til både cloud og lokal installation. Løsningen giver en helt ny brugeroplevelse og 50 procent forbedret ydeevne.

Der er flere store forbedringer i den nye version af IFS Field Service Management™ 6 (FSM). IFS gav en forsmag på nyhederne på IFS World Conference i Atlanta i dag.

IFS Field Service Management 6 indeholder en række vigtige opgraderinger herunder:
• Ny brugeroplevelse (UX): Med en helt nydesignet, responsiv brugergrænseflade kan IFS FSM 6 køres i alle webbrowsere på alle typer enheder når og hvor som helst. Den nye brugergrænseflade indeholder brugerorienterede, intuitive anvendelsesmønstre samt moderne grafiske elementer med blandt andet diagrammer og tabeller i høj opløsning.

• Kraftigt forbedret performance i IFS Planning & Scheduling Optimization (PSO): PSO-komponenten har med Microsoft Azure opnået en forbedret ydeevne på 50 procent. Derudover er der betydelige forbedringer i det maksimale antal aktiviteter for hver standard Dynamic Scheduling Engine (DSE) til dynamisk, responsiv databehandling.

• Næste generations konfigurerbarhed: IFS FSM 6 er skrevet med et helt nyt kommandosprog, som giver kunderne mulighed for at konfigurere datafelter, workflows og brugeradfærd. Dette eliminerer behovet for dyre tilpasninger og giver større agilitet samtidig med, at Evergreen service management-funktionalitet sikrer smidige opdateringer.

• Vigtige funktionsforbedringer: Udover disse strukturelle forbedringer indeholder IFS FSM 6 en lang række nye funktioner og opgraderinger til eksisterende funktionalitet herunder øget fleksibilitet i planlægningen, administrationen af garantier, synkroniseringen af mobile enheder og forbedret brugergrænseflade.

• Betal og implementer med endnu større fleksiblitet: Kunderne kan vælge at implementere IFS FSM 6 som en ren multi-tenant-løsning på Microsoft Azure, som en managed service i skyen eller som en lokal installation (on-premise). Fleksibiliteten omfatter også betalingsmodellen, hvor kunderne kan også vælge mellem rent ejerskab eller et månedligt abonnement.

-Vi er meget begejstrede over at kunne give et smugkik på IFS Field Service Management 6, som er markedsledende inden for brugervenlighed, konfigurerbarhed, integration og fleksibilitet. Med denne store opdatering differentierer vi os yderligere samtidig med, at vi fortsat giver vores kunder mulighed for frit at vælge, hvilken funktionalitet, de vil implementere og hvordan, uanset om det er i skyen eller lokalt. Valgfrihed er en god ting. Med IFS kan kunderne selv vælge det, der giver mest mening for deres forretning. Når man kombinerer denne fleksibilitet med vores stærke branchefunktionalitet, er det tydeligt, at IFS tilbyder den mest komplette Field Service Management-løsning på markedet, siger Mark Brewer, IFS global industry director for service.

Gennem IFS Early Adopter Program har blandt andet Eickhoff, som er en førende producent af maskiner og teknologi til minedrift, vindmøller og andre industrielle løsninger, haft mulighed for at bruge IFS Field Service Management 6.

-Som leverandør af kritisk udstyr anser vi teknisk service for at være en kernekompetence og et konkurrenceparameter. Derfor har vi brug for en løsning, der kan håndtere over 6,5 millioner reservedele i komplekse styklister spredt over 15.000 bestillingsenheder. IFS FSM 6 er et effektivt værktøj til at realisere dette, siger Dietmar Schmitz, Head of Product Development Service i Eickhoff.

Den nye version forventes at komme på markedet i fjerde kvartal 2018. Der er flere oplysninger om, hvordan IFS understøtter servicevirksomheder på: www.ifsworld.com/corp/industries/service/.

Tom Smith, Marketing Director for IFS in Scandinavia. Telephone: 47 404 85 956, press@ifsworld.com

IFS™ udvikler og leverer forretningssystemer til kunder i hele verden. De producerer og distribuerer produkter, vedligeholder aktiver og leder tjenestefokuserede aktiviteter. Vores medarbejderes industriekspertise og vores løsninger såvel som kundefokus, har gjort os til en anerkendt markedsleder indenfor sektoren. Vores 3,500 medarbejdere understøtter mere en 1 million brugere rundt om i verden gennem et netværk af lokale kontorer og et voksende økosystem af partnere. Yderligere information finder du på: IFSworld.com.

Læs mere om teknologi, innovation og kreativitet på IFS Blog: http://blogs.ifsworld.com/