METTLER TOLEDO lancerer ny transmitterserie

METTLER TOLEDO Process Analytics lancerer en ny version af dets multi-parameter M400-transmitterserie til anvendelse indenfor procesanalyse.

Den nye M400 har en brugergrænseflade med kombineret berøringsskærm og intuitiv funktionstast. Skærmen med høj kontrast gør visning under alle belysningsforhold mulig, og funktionstasterne muliggør betjening, selv når brugeren anvender beskyttelseshandsker.

De parametre, M400-serien omfatter, søger at imødekomme procesindustriens behov – lige fra kemikalieanvendelse til lægemiddelproduktion.

Den nye serie er kompatibel med analoge sensorer og METTLER TOLEDOs digitale Intelligent Sensor Management (ISM®)-sonder. ISM's funktioner omfatter avanceret værktøj til sensordiagnostik, der kan vises på M400, og tilbyder desuden fjernadgang via software til aktivstyring. HART-kommunikationsprotokollen muliggør, at diagnostikken kan integreres i processtyringssystemer. Derudover kan ISM-sensorer kalibreres på et passende sted væk fra selve processen og derefter tilsluttes M400, der så automatisk opsættes korrekt.

Når et softwareværktøj leveres sammen med transmitteren, kan M400 konfigureres via pc og USB-stik. Konfigurationen kan derefter deles med andre M400'er. Dette forenkler opsætningen og forbedrer batch-konfigurationens effektivitet.

"Jeg tror, vi har dækket det hele med den nye M400," siger Kang Liu, produktchef for METTLER TOLEDO Process Analytics' transmittere. "Kombinationen af berørings- og taststyring, et bredt spektrum af parametre, ISM og et robust design gør den særdeles velegnet til moderne produktionsanlæg overalt i procesindustrien."

Kontakt Kang Liu for flere informationer om M400: kang.liu@mt.com

www.mt.com/M400

For spørgsmål , kontakt venligst :

Michael Breer
michael.breer@mt.com

METTLER TOLEDOs Process Analytics-afdeling udvikler og fremstiller instrumentering og sensorer til procesmåling og -styring og tilbyder måling af pH, opløst ilt og luftformig ilt, opløst ozon, turbiditet, iltreduktionspotentiale, resitivitet/konduktivitet, total organisk carbon og flow. METTLER TOLEDO Process Analysis består af to forretningsenheder, Ingold og Thornton, hvis produkter almindeligvis anvendes inden for blandt andet følgende brancher:
• Lægemiddelindustrien og bioteknologi • Industrien for kemisk behandling og raffinering • Bryggeri, føde- og drikkevareproduktion • Energi- og dampproduktionsanlæg • Fremstilling af mikroelektronik

For yderligere oplysninger henvises til www.mt.com/pro

Om os

METTLER TOLEDO producerer og sælger vægte og vejesystemer, samt analyse- og processinstrumenter til fremstillingsvirksomheder og laboratorier. Koncernen er repræsenteret i 100 lande og har fabrikker 15 steder rundt om i verden, herunder Schweiz, Tyskland, England, USA, Kina og Norge. Koncernen, der har hovedsæde i Schweiz, er noteret på New York Stock Exchange. Samlet set har koncernen ca. 14.200 ansatte og en omsætning i 2016 på ca. 2,508 mia. USD. Mettler Toledo Nordic er en salgs- og serviceorganisation med hovedsæde i Stockholm og kontorer i Oslo og København. I Finland og Balitkum er Mettler Toledo repræsenteret af forhandlere. I Skandinavien har vi ca. 165 medarbejdere med en årlig omsætning på ca. 400 mill. kroner.

Citater

Jeg tror, vi har dækket det hele med den nye M400