Munksjö julkistaa tammi–syyskuun 2013 osavuosikatsauksensa tiistaina 19.11.2013

MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 4.11.2013 klo 12.30 CET

Munksjö Oyj:n osavuosikatsaus tammi–syyskuulta 2013 julkaistaan tiistaina 19.11.2013 klo 7.30 CET. Katsaus lisäaineistoineen on saatavilla osoitteessa www.munksjo.com/investors julkistuksen jälkeen.

Tammi–syyskuun 2013 taloudellisen tuloksen lisäksi osavuosikatsaus sisältää taloudellista pro forma-tietoa havainnollistamaan Munksjö AB:n ja Ahlstromin Label and Processing-liiketoiminta-alueen Euroopan ja Brasilian toimintojen yhdistymisen vaikutusta.

Pro forma laaja tuloslaskelma 31.12.2012 päättyneeltä tilikaudelta ja 30.9.2013 päättyneeltä yhdeksän kuukauden jaksolta on koottu olettaen, että yhdistyminen olisi tapahtunut 1.1.2012. Pro forma -tase 30.9.2013 on koottu olettaen, että suunniteltu Ahlstromin Label and Processing -liiketoiminta-alueen Brasilian toimintojen jakautuminen olisi tapahtunut 30.9.2013. Label and Processing -liiketoiminta-alueen Brasilian toimintojen jakautumisen odotetaan saatavan päätökseen vuoden 2013 loppuun mennessä.

Yhdistetty tiedotustilaisuus, puhelinkonferenssi ja suora internetlähetys (webcast) järjestetään julkistamispäivänä klo. 11.00 ravintola Savoyssä, huone Salikabinetti, osoitteessa Eteläesplanadi 14, 7. kerros, Helsinki. Osavuosikatsauksen esittelee toimitusjohtaja Jan Åström. Tilaisuus on englanninkielinen.

Puhelinkonferenssia ja suoraa lähetystä tilaisuudesta voi seurata internetissä. Tilaisuuden tallennetta voi seurata samasta internetosoitteesta myöhemmin samana päivänä.

Internetlähetyksen ja puhelinkonferenssin tiedot

Puh. nro: +358 (0)9 2313 9201
Tilaisuuden tunnus: 937161

Osallistujia pyydetään soittamaan puhelinkonferenssiin noin 5-10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua.

Linkki internetlähetykseen

Åsa Fredriksson, SVP HR and Communications, puh. +46 10 250 1003