• Delete Group Oyj/

Delete Group Oyj on hakenut yhtiön liikkeeseenlaskeman joukkovelkakirjalainan listalleottoa Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalle

DELETE GROUP OYJ, PÖRSSITIEDOTE 16.4.2018 klo 15:00 EET

EI JULKAISTAVAKSI TAI LEVITETTÄVÄKSI KOKONAAN TAI OSITTAIN SUORAAN TAI VÄLILLISESTI MISSÄÄN MAASSA, JOSSA JULKAISEMINEN TAI LEVITTÄMINEN OLISI LAINVASTAISTA.

Delete Group Oyj on tänään jättänyt hakemuksen Nasdaq Helsinki Oy:lle yhtiön liikkeeseenlaskeman 85 miljoonan euron senior-ehtoisen ja vakuudellisen joukkovelkakirjalainan ottamiseksi kaupankäynnin kohteeksi Helsingin Pörssin pörssilistalle. Ensimmäinen arvioitu kaupankäyntipäivä Helsingin Pörssissä on 19.4.2018 kaupankäyntitunnuksella "DELJVAIH21".

Lisätietoja:

DELETE GROUP OYJ

Ville Mannola, talous- ja rahoitusjohtaja

puhelin: +358 400 357 767
sähköposti:
ville.mannola@delete.fi

JAKELU:

www.deletegroup.fi/

Ville Mannola, talous- ja rahoitusjohtaja

DELETE GROUP OYJ

puhelin: +358 400 357 767
sähköposti: ville.mannola@delete.fi

Delete on yksi johtavista Suomessa ja Ruotsissa toimivista täyden palvelun ympäristöpalvelujen tarjoajista. Konserni tarjoaa  asiakkaidemme liiketoiminnan kannalta kriittisiä palveluita, jotka vaativat erityisosaamista ja erikoislaitteita kolmella eri liiketoiminta-alueella: Puhdistuspalveluissa, Purkupalveluissa ja Kierrätyspalveluissa.