Virpi Pasanen siirtyy Deloittelle Elinkeinoelämän keskusliitosta

OTK Virpi Pasanen on nimitetty johtajaksi Deloitten vero- ja lakipalveluihin 17.5.2018 alkaen. Virpi Pasanen on tehnyt vaikuttavan uran Elinkeinoelämän keskusliitto EK:ssa, jossa hän on toiminut yli 17 vuoden ajan veroasiantuntijana erityisalueinaan muun ohessa yritysverotus, kansainvälinen verotus ja verotusmenettely. Edunvalvonnan lisäksi Virpi on toiminut lähes kymmenen vuotta Konserniverokeskuksen oikaisulautakunnassa ratkaisemassa Suomen merkittävimpiä veroriitoja.

”Olemme kasvaneet huomattavasti isojen yritysten veroneuvonantajina viime vuosien aikana. Virpin asiantuntemuksen ja kontaktiverkoston avulla tavoitteenamme on taata sama asiakaskokemus yhä laajemmalle joukolle suomalaisia yrityksiä. On fakta, että veroriitojen määrä kasvaa tulevaisuudessa niin Suomessa kuin maailmalla. Näkemykseni on, että vaikka asioista ollaan eri mieltä, periaatteellinen vastakkainasettelu Verohallinnon kanssa ei ole oikea tapa viedä asioita eteenpäin. Tehtävämme on auttaa ja neuvoa asiakkaitamme näissä tilanteissa. Virpin tausta ja kokemus ovat täydellinen yhdistelmä asiakkaidemme kannalta”, sanoo Deloitten vero-ja lakipalveluiden vetäjä Lari Hintsanen.

”Odotan innolla uutta vaihetta urallani. Jatkan suomalaisen elinkeinoelämän palvelemista nyt uudessa roolissani osana Deloitten kasvavaa asiantuntijatiimiä. Odotan erityisesti asiakkaiden tapaamisia ja sitä, että pääsen tukemaan Deloitten kasvua ja kehitystä omaa osaamistani sekä vahvuuksiani hyödyntäen”, Virpi Pasanen toteaa.

Lari Hintsanen
Vero- ja lakipalveluiden vastaava osakas

www.deloitte.fi

Deloitte on yksi maailman johtavista asiantuntijayrityksistä ja tavoitteenamme on vaikuttaa asiakkaisiimme, toisiimme ja yhteiskuntaamme merkityksellisellä tavalla päivittäisen työmme kautta. Palvelemme asiakkaitamme yli 150 maassa tilintarkastuksella, vero- ja lakipalveluilla, liikkeenjohdon konsultoinnilla, riskienhallinnalla ja yritysjärjestelypalveluilla. Suomen 500 deloittelaista tuovat asiakkaillemme globaalia osaamista yli 260 000 kollegan kanssa. www.deloitte.fi