Finnair haastaa Slushin osallistujat kehittämään Finnairin digitaalista asiakaskokemusta

Finnair osallistuu 30.11-1.12. pidettävään Slush -tapahtumaan tavoitteenaan löytää uusia innovaatioita Pitch for future -haasteilla.

”Haluamme löytää uusia tapoja kehittää digitaalista asiakaskokemusta ja henkilöstökokemusta. Slush on loistava tapahtuma hakea inspiraatiota ja tavata mahdollisia yhteistyökumppaneita, ja samalla voimme tuoda esiin omaa osaamistamme tällä alueella”, kertoo Finnairin digitalisaatiosta vastaava johtaja Katri Harra-Salonen.

Finnairin innovaatiohaasteet Slushissa liittyvät mm. asiakaskokemuksen parantamiseen, datan hyödyntämiseen sekä viestintään. Haasteet ovat nähtävillä osoitteessa https://www.finnair.com/pitchforfuture

Finnair esittelee Slush -ständillä Helsingin Messukeskuksessa viimeisimpiä uudistuksiaan kuten lentorahtiin liittyvän Cargo Eye – monitorointiratkaisun. Lisäksi osallistujilla on mahdollisuus tutustua biometrisen kasvojentunnistuksen tulevaisuuteen. Finnair testasi Futuricen kehittämää kasvojentunnistusratkaisua Helsinki-Vantaan lähtöselvityksessä yhdessä Finavian kanssa viime keväänä.

Finnair on tehnyt yhteistyötä Slushin kanssa viime vuodesta lähtien vauhdittaakseen innovaatioita ja digitalisaatiota lentoyhtiön sisällä. Finnair on osallistunut Slush-tapahtumiin myös Singaporessa, Shanghaissa ja Tokiossa verkostoituakseen tärkeiden markkina-alueidensa kasvuyritysten kanssa.

www.finnair.fi, www.company.finnair.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi