Heidi Klumin kolmas mallisto saapuu Lidleihin maaliskuussa – farkkumuotia kaikille

Lidlin ja Heidi Klumin kolmas yhteinen mallisto #LETSDENIM saapuu Suomen Lidl-myymälöihin 15. maaliskuuta. Energiaa pursuavan malliston keskipiste on farkkukangas. Denimin kanssa Lidl tarjoilee kirkkaita värejä ja moderneja leikkauksia.

Kahdessa aiemmassa mallistossaan Lidl ja Heidi Klum ovat tuoneet kaikkien Lidlin asiakkaiden saataville jännittäviä ja juhlavia, trendikkäitä vaatteita. Kolmannen malliston nimi on #LETSDENIM, sillä se on suunniteltu farkkukankaan ympärille.

Tällä kertaa suunnittelija Heidi Klum haki inspiraatiota malliston suunnitteluun kotikaupungistaan Los Angelesista ja sen monista tunnelmista. #LETSDENIM on aurinkoinen kuin Malibu, mutkaton kuin Venice Beach ja loistelias kuin Hollywood.

– Olen aina ollut suuri farkkufani. Denim toimii erilaisissa tilanteissa tosi rennosta hienostuneeseen. #LETSDENIM-mallisto peilailee tätä monipuolisuutta ja sen osia voi yhdistellä jokaiseen tyyliin sopivaksi, Heidi Klum sanoo.

Boyfriend- ja pillifarkkujen, farkkutakkien ja -paitojen rinnalla mallistoon kuuluu iloisia ja eloisia neuleita, t-paitoja ja sukkia. Sadesään varalle myyntiin tulee myös läpinäkyviä hauskoilla yksityiskohdilla viimeisteltyjä sadetakkeja. Mielikuvituksellinen, urbaani ja energinen mallisto kuvastaa paitsi Heidi Klumin elämäniloa, myös muodin kanssa ilottelevaa Lidliä.

– Kaksi ensimmäistä mallistoa herättivät syystäkin runsaasti mielenkiintoa. Seuraavaksi esittelemme asiakkaillemme muodikkaan kattauksen klassikkokuosi denimiä. Uskomme #LETSDENIM-vaatteiden puhuttelevan tyylillään ja hinnoillaan erityisesti nuoria asiakkaitamme, Lidl Suomen markkinointipäällikkö Seppo Niemelä kertoo.

Suomen yli 170 Lidl-myymälässä kolmas Lidl Fashion Week alkaa torstaina 15. maaliskuuta. Myyntiin tulee 26 erilaista Esmara by Heidi Klum -kokoelman #LETSDENIM-malliston vaatetta. Hintahaitari on 7–25 euroa ja vaatteiden kokovalikoima on 34–44. Kansainvälisesti mallisto tulee saataville yli 10 000 Lidl-myymälään Euroopan 27 maassa ja Yhdysvalloissa.

Instagram: @lidlsuomi
lidlsuomi
#LETSDENIM

#esmarabyheidiklum

Lisätietoja:
Tiedottaja Anna Rissanen, Lidl Suomi Ky, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.