Huippumalli Kirsi Pyrhönen Lidlin kosmetiikan kasvona

Lidl lanseeraa Suomessa värikosmetiikan. Edullisia Cien-meikkejä saa jatkossa kaikista Lidl-myymälöistä.

– Haluamme tuoda asiakkaillemme mahdollisuuden hankkia laadukkaita meikkejä edulliseen hintaan. Esimerkiksi ripsiväri maksaa vain 3,99 euroa, mutta kelpaa vaativaankin makuun. Tavoitteenamme oli tehdä kansainvälisen tason kosmetiikkamainontaa, ja iloksemme upeaa uraa maailmalla tekevä Kirsi Pyrhönen päätti lähteä mukaan kampanjan kasvoksi, kertoo Lidlin mainospäällikkö Christian Saukkola.

Kirsi Pyrhönen esiintyy valokuvien lisäksi myös TV-mainoksessa, jonka toisessa pääosassa on Therese Bradley, joka on tehnyt mittavan näyttelijän uran Britanniassa. Hän on esiintynyt muun muassa Ewan McGregorin rinnalla elokuvassa Nuori Adam.

Kampanja näkyy television lisäksi laajasti myös katukuvassa sekä naistenlehdissä. Helsingin keskustan digitaalisissa kosketusnäytöissä pääsee halutessaan meikkaamaan Pyrhösen kasvot.

Kampanjan suunnittelusta vastasi Folk Finland ja filmien tuotannosta Otto Production.

Valokuvaus Samuli Karala.

Linkki filmiin >>

Lisätietoja ja painokelpoisia kuvia:

Folk, asiakkuusjohtaja Pia Dahlman, p. 040 516 8316

Lidl Suomi Ky, viestintäpäällikkö Pilvi-Sisko Riikonen, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi