Kajaanin Lidl-myymälä avautuu jälleen asiakkaille

Kajaanin Lidl-myymälä avaa kattoremontin vuoksi suljetut ovensa jälleen torstaina 20.9. klo 8. Remontti jatkuu vielä lokakuun puoleen väliin saakka, mutta myymälän ulkopuolella tehtävät korjaustyöt eivät vaikuta myymälässä asiointiin.

Kajaanin Lidl on ollut kiinni syyskuun alkupäivistä alkaen myymälän kattoremontin vuoksi. Rakennustyöt ovat sujuneet aikataulussa ja myymälä päästää avaamaan asiakkaille jälleen torstaina 20.9. klo 8.

Rakennustöiden aikana taipuneet kattorakenteet on uusittu perusteellisesti ja punaisen tiilikaton tilalle on aloitettu rakentamaan uusi huopakatto. Remontin aikana myymälän sisätilasta poistettiin kattoa väliaikaisesti tukeneet puupylväät.

Myymälässä olemme erittäin iloisia uudesta katosta ja siitä, että pääsemme jälleen palvelemaan asiakkaitamme upeassa myymälässämme, aluepäällikkö Antti Metsola kertoo.

Myymälän kattotöitä jatketaan vielä lokakuun puoleen väliin saakka rakennuksen ullakolla ja vesikatolla. Myymälän ulkopuolella tapahtuvat remonttityöt eivät vaikuta myymälässä asioimiseen.

Lisätietoja:
Katja Kuikka, Lidl Suomi Ky, viestintä, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.

Avainsanat:

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5200 henkilöä. 175 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.