Lidl piilotti Hans Välimäen Märkiön Grillin keittiöön – katso asiakkaiden reaktiot!

”Lihis ja ranskalaiset.” ”Talon pihvi”, asiakkaat jättävät lounastilauksia tavalliseen tapaan Märkiön Grillissä Nurmijärven Rajamäellä. Kukaan ei aavista, että piilotetut kamerat kuvaavat ihmisten reaktioita keittiössä odottavan yllätyksen paljastuessa. Luvassa on hieman luksusta arkeen, kun pipon alle piiloutunut Hans Välimäki loihtii tilauksista yllätysannoksia.

Pitkään Lidlin kanssa yhteistyötä tehnyt Välimäki innostui heti mahdollisuudesta yllättää asiakkaat astetta paremmalla ruoalla. Päivä rajamäkeläisen grillin keittiössä sujui mukavasti, ja hän nautti itsekin asiakkaiden reaktioista.

”Märkiön Grillin piilokameratempaus oli hauskimpia juttuja, joita olen tehnyt. Hyvän ruoan tekeminen, ihmisten yllättäminen, kasvojen ilmeet ja hyvän mielen tuottaminen korostuivat kaikki upealla tavalla. Ihmiset –  niin yksittäiset kuin perheetkin –  poistuivat paikalta hymyt huulilla ja tyytyväisinä. Hyvä ruoka ja sen herättämät tunteet, kuten ilo ja nautinto, yhdistävät meitä kaikkia”, Välimäki hehkuttaa.

”Ei tää kyllä wieninleike ole”, asiakas toteaa pilke silmäkulmassa, kun Välimäen hummeriannos tuodaan pöytään. Katso tämä ja muut asiakkaiden reaktiot Hansin annoksiin oheiselta piilokameravideolta.

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Pilvi-Sisko Riikonen, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.