Lidlin huippusuosittuja kashmirneuleita saa taas

Vuosi sitten syksyllä suuren suosion saaneet kashmirvillaiset neuleet tulevat jälleen myyntiin Lidl-myymälöihin kautta maan maanantaina 2.10.

Ylellisen pehmeät kashmirvillapuserot tulivat myyntiin Lidl-myymälöihin ensimmäistä kertaa syksyllä 2016. Huokean hintaiset neuleet herättivät tuolloin suuren suosion ja ne myytiin paikoitellen loppuun hyvin nopeasti.

Nyt tarjolle saadaan uusi erä kashmirvillasta kudottuja naisten neuleita, jotka tulevat myyntiin kaikkiin Suomen Lidl-myymälöihin. Tarjolla on kolme erilaista neuletta harmaan, beigen ja tummansinisen sävyissä. Neuleiden hinnat ovat 59,99 euroa ja kokovalikoima on 36/38–44/46.

– Olemme innoissamme ja iloisia siitä, että voimme taas tuoda saataville nämä huippusuositut neuleet. Ajattoman tyylikkäille ja laadukkaille vaatteille on aina kysyntää, Lidl Suomen markkinointipäällikkö Seppo Niemelä sanoo.

Kovaan kysyntään on varauduttu viime vuotta suuremmilla määrillä.

Lisätietoja:
Tiedottaja Anna Rissanen, Lidl Suomi Ky, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi .

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5200 henkilöä. 169 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.