Odotus päättyi Tampereen Rautatienkadulla – Lidl avasi taas ovensa

Tampereen Rautatienkadun Lidl-myymälä avautui lähes kahden vuoden tauon jälkeen torstaiaamuna. Lidl toivottaa taloon muuttavat uudet asukkaat tervetulleiksi jakamalla muuttajille hyödylliset tuparikassit.

Lidl on palannut tutulle paikalle Tampereen rautatieaseman läheisyyteen. Vanhan Postitalon tilalle on kohonnut uusi rakennus, ja myös Lidl on uudistunut läpikotaisin. Ajanmukaisessa ja entistä tilavammassa myymälässä tuotteet on sijoiteltu suomalaisten asiakkaiden toiveiden mukaisesti. Myymälässä näkyy myös Lidlin uusi, rauhallisen tyylikäs ilme, jossa valkoinen ja harmaa ovat korvanneet keltaisen ja sinisen.

– Me lidliläiset olemme odottaneet paluuta tälle vilkkaalle paikalle kovasti ja saaneet myös asiakkailta paljon palautetta, että meitä on kaivattu. Uusissa hyvin suunnitelluissa tiloissa on sujuvaa asioida ja tehdä töitä, aluepäällikkö Jani Häyrinen iloitsee.

Uudessa Rautatienkadun myymälässä on nyt kaksi sisäänkäyntiä ja myymälän kanssa katutasossa sijaitsee myös parkkihalli. Keväällä Lidl avaa uuden myymälän Ratinan kauppakeskuksessa.

– Finlaysonin alueella liikkuvat ovat löytäneet kesällä avatun Lidlin hyvin. Keväällä verkostomme laajenee keskustan etelälaidalle kun Ratinan kauppakeskus avataan, Häyrinen kertoo.

Tuparilahjoja uusille naapureille ja jälkikasvulle Lastenlauantai

Lidlin avattua ovensa sen yläkertaan muuttavat pian myös talon uudet asukkaat. Heille Lidl on valmistellut tervetuliaiskassit, joista löytyy monta uudessa kodissa hyödyllistä tarviketta. ”Tuparikassissa” on muun muassa vessa- ja talouspaperia, käsisaippuaa, biojätepusseja sekä luomulaatuisia suklaakeksejä, kahvia, oliiviöljyä, riisiä ja tomaattikastiketta. Lisäksi uudet naapurit kutsutaan glögille ja piparille myöhemmin joulukuussa, kunhan kaikki ovat päässeet asettumaan taloksi.

Tulevana viikonloppuna Rautatienkadun myymälässä vietetään kaikille avointa Lastenlauantaita 2.12. klo 11–16. Lidlin oma maskotti Lido Lohikäärme on tavattavissa tasatunnein ja lapsille on luvassa palkintoja Mestarimyymäläetsivä-aarteenetsinnästä. Lapsikävijöille jaetaan myös siirtokuvatatuointeja ja ilmapalloja.

Rautatienkadun Lidl työllistää noin 20 kaupan alan ammattilaista, ja myymäläpäällikkönä toimii Jani Moisio. Myymälä sijaitsee osoitteessa Rautatienkatu 21, 33100 Tampere ja on avoinna arkisin ja lauantaisin klo 7–21 sekä sunnuntaisin klo 11–21. Lidlillä on Tampereen kantakaupungissa myymälät myös Hallituskadulla ja Finlaysonin alueella. Muut Tampereen Lidl-myymälät sijaitsevat Lielahdessa, Jankassa ja Hervannassa.

Lisätietoja:
Tiedottaja Anna Rissanen, Lidl Suomi Ky, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.