Seinäjoen Lidlit jatkossa arkisin auki iltakymmeneen

Lidl venyttää myymälöidensä aukioloaikoja Seinäjoella. Molemmat Seinäjoen myymälät ovat jatkossa auki maanantaista perjantaihin tunnin totuttua pidempään eli 22 saakka. Aukioloaikojen vapautumisen jälkeen asiakaskäyttäytyminen on muuttunut ja erityisesti isommissa kaupungeissa laajemmille aukioloajoille iltaisin on kysyntää.

Lidl laajentaa arki-iltojen aukioloaikoja Seinäjoen keskustan ja Kapernaumin myymälöissä. Marraskuun alusta lähtien myymälät palvelevat arkisin klo 22 saakka. Aiemmin kyseiset kaupat ovat sulkeneet ovensa tuntia aiemmin eli iltayhdeksältä.

- Tutkimme Seinäjoen  myymälöiden asiakaskäyttäytymistä ja asiakaspalautteita. Huomasimme, että asiakkaat asioivat meillä mielellään arki-iltaisin entistä myöhempään, myyntipäällikkö Mikko Laanniemi kertoo.

Kaupan aukioloajat vapautuivat tammikuussa 2016, jolloin myös Lidl alkoi testata erilaisia aukioloaikoja. Kuluttajien ostokäyttäytyminen on muuttunut kahdessa vuodessa ja Lidlin asiakkaat ovat ottaneet laajentuneet aukioloajat hyvin vastaan eri puolilla Suomea.

- Haluamme palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin ja pitää myymälämme auki silloin kun asiakkaamme haluavat siellä asioida. Iltoihin on selvästi kaivattu lisää aukioloaikaa, Laanniemi jatkaa.

Viikonloppuisin Seinäjoen myymälöiden aukioloajat pysyvät ennallaan.

Jatkossa Seinäjoen keskustan ja Kapernaumin myymälät palvelevat seuraavasti:

Seinäjoki-keskusta
maanantai-perjantai klo 8–22
lauantai klo 8–21
sunnuntai klo 11–20

Seinäjoki-Kapernaum
maanantai-perjantai klo 8–22
lauantai klo 8–21
sunnuntai klo 11–20

Katja Kuikka, Lidl Suomi Ky, viestintä, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.

Avainsanat: