Someron Lidl sulkee ovensa kuukaudeksi remontin vuoksi

Lidlin myymälä Somerolla on kiinni 21.1.–20.2.2019 remonttitöiden vuoksi. Remontissa uudistetaan mm. kylmälaitteet ja valaistus vastaamaan tämän päivän standardeja. Myymälä on remontin jälkeen entistä ympäristöystävällisempi. Myymälän visuaalinen ilme uudistettiin jo huhtikuussa 2018.

Someron Lidlissä tehdään kattava remontti, jossa uusitaan muun muassa lattialaatoitus, kylmälaitteet, valaistus ja osa talotekniikasta. Myymälään rakennetaan myös erillinen paistohuone paistopisteen taakse. Laajan remontin toteuttamiseksi myymälä on suljettu kuukauden ajan.

Myymälästä tehdään remontin aikana entistä ympäristöystävällisempi. Esimerkiksi kaikki myymälän valaisimet vaihdetaan led-valaisimiin, jotka kuluttavat sähköä noin 37,5 % vanhoihin valaisimiin verrattuna. Tämän ansiosta jokaisessa uudistettavassa myymälässä säästyy energiaa huikeat 37 450 kilowattituntia vuodessa. Määrä vastaa kahden sähkölämmitteisen, 120 neliömetrin omakotitalon energiantarvetta.

Myymälän ilme uudistettiin perusteellisesti jo huhtikuussa 2018. Myymäläilmeen muutos on kerännyt kehuja asiakkailta ja henkilökunnalta.

- Viime keväänä saimme myymälään mm. leveämmät käytävät ja enemmän opasteita, jotka helpottavat asiakkaiden asiointia myymälässä. Myös henkilökunnan taukotilat kokivat uudistuksen ja ne ovat entistä viihtyisämmät. Tämän remontin yhteydessä saamme Somerolle entistä ympäristöystävällisemmän myymälän, aluepäällikkö Heidi Vaartio kehuu.

Someron Lidlin viimeinen aukiolopäivä ennen remonttia on sunnuntai 20.1.2019, jolloin myymälä on avoinna klo 11–19. Myymälän ollessa kiinni lähin asiakkaita palveleva Lidl-myymälä sijaitsee Forssassa. Suurin osa Someron Lidlin henkilökunnasta työskentelee oman myymälänsä kiinniolon aikana muissa myymälöissä. Myös talvilomia pidetään remontin aikana.

Someron uudistettu Lidl avataan asiakkaille jälleen torstaina 21.2.2019 klo 8.

Lisätietoja: Katja Kuikka, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi.

Avainsanat: