Takaisinveto: Deluxe sahramilla maustettu jokirapukeitto

Tiedote 8.12.2015

Lidl Suomi on vetänyt pois myynnistä Deluxe sahramilla maustetun jokirapukeiton. Tuote on poistettu myynnistä varotoimenpiteenä tuotteessa mahdollisesti esiintyvän mikrobiologisen poikkeaman vuoksi. Tuotteessa saattaa esiintyä bakteeria, joka voi aiheuttaa ruokamyrkytyksen. Kyseessä on joulun sesonkituote, jota on ollut myynnissä yksi erä. Takaisinveto koskee koko erää ja tuotetta on myyty kaikissa Suomen Lidl-myymälöissä.

Tuote : Deluxe sahramilla maustettu jokirapukeitto, 570 ml (Deluxe Crayfish Soup with Saffron)

Lidl Suomi pyytää kyseistä keittoa ostaneita asiakkaitaan palauttamaan tuotteen Lidl-myymälään, jossa tuotteen hinta hyvitetään. Lidl pahoittelee asiakkaille aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa.

Lisätietoja asiakkaille: Lidl Suomi Ky, puh. 0800-0-5435 tai asiakaspalvelu@lidl.fi

Lisätietoja medialle: Lidl Suomi Ky, viestintäpäällikkö Pilvi-Sisko Riikonen, media@lidl.fi , p. 09 234 564 00.

Liitteessä tuotekuva (Kuva: Lidl Suomi Ky)

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5200 henkilöä. 168 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.