Takaisinveto: Kaksi dippimausteseosta poistettu myynnistä virheellisten pakkausmerkintöjen vuoksi

Lidl Suomi on poistanut myynnistä Crusti Croc valkosipuli- ja tsatsiki-dippimausteseokset. Tuotteet on virheellisesti pakattu toistensa pakkauksiin. Takaisinveto koskee tuotteita, joiden parasta ennen -päiväys on 2.11.2019.

Valkosipulimausteseos sisältää soijaa ja tsatsiki-mausteseos maitoa. Pakkausvirheen takia näitä allergeeneja ei ole merkitty oikein. Tsatsiki-mausteseoksen pussiin pakattu valkosipulimausteseos ei sovellu henkilöille, jotka ovat yliherkkiä soijalle, ja vastaavasti valkosipulimausteseoksen pussiin pakattu tsatsiki-mausteseos ei sovellu henkilöille, jotka ovat yliherkkiä maidolle. Muille tuotteet ovat turvallisia käyttää.

Tuotteet: Crusti Croc Dippimausteseokset valkosipuli 20 g ja tsatsiki 18 g
Parasta ennen:
2.11.2019

Asiakkaat voivat halutessaan palauttaa kyseiset virheelliset tuotteet Lidl-myymälään, jossa tuotteen hinta hyvitetään. Lidl pahoittelee asiakkaille aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa.

Liitteenä kuva tuotteista (kuva: Lidl Suomi Ky).

Lisätietoja asiakkaille: Lidl Suomi Ky, puh. 0800-0-5435 tai asiakaspalvelu@lidl.fi

Lisätietoja medialle: Lidl Suomi Ky, viestintä, media@lidl.fi, p. 09 2345 6400.

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5200 henkilöä. 173 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.