Takaisinveto: Silvercrest-merkkinen karaokesetti voi aiheuttaa sähköiskun vaaran

TARGA GmbH vetää markkinoilta tuotteen Silvercrest-karaokesetti SKSH 15A1. Yksittäisten tuotteiden verkkolaitteessa on valmistusvirhe, joka saattaa aiheuttaa käyttäjälle sähköiskun vaaran.

Takaisinveto koskee tuotteita, joihin on painettu tuotenumero IAN 279426. Kyseisiä tuotteita on myyty kaikissa Suomen Lidl-myymälöissä 29.12.2016 - 3.1.2017.

TARGA GmbH pyytää kuluttajia välittömästi lopettamaan tuotteen käytön ja palauttamaan tuotteen Lidl-myymälään, jossa tuotteen hinta korvataan.

Lisätietoja asiakkaille Lidl Suomen asiakaspalvelusta, puh. 0800-0-5435 tai asiakaspalvelu@lidl.fi

Lisätietoa medialle Lidl Suomen viestinnästä, media@lidl.fi tai p. (09) 23456 400.

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5200 henkilöä. 173 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa lidl.fi.