Metsä Fibren turvallisin palvelutoimittaja vuonna 2012 on Delete Puhdistuspalvelu

Metsä Fibre on valinnut Delete Puhdistuspalvelu Oy:n vuoden 2012 turvallisimmaksi palvelutoimittajakseen. Metsä Fibren tavoite on toimia ilman tapaturmia. Yhtiön turvallisuusjohtamisen periaatteet koskevat oman henkilöstön lisäksi kaikkia yhtiön palvelutoimittajia.

Delete Puhdistuspalvelu on sitoutunut Metsä Fibren turvallisuusjohtamisen periaatteisiin ja tavoitteeseen toimia ilman tapaturmia. Delete Puhdistuspalvelun toiminnan turvallisuus Metsä Fibren tehtailla on ollut erinomaista: Kemin tehtaalla Delete Puhdistuspalvelu on toiminut ilman tapaturmia vuoden 2010 kesäkuusta lähtien ja Rauman tehtaalla tapaturmaton aika alkoi vuonna 2006 kattaen koko palkitsemisvuoden 2012. Yhtiö on valittu useita kertoja Rauman tehtaan turvallisimmaksi palvelutoimittajaksi.

Delete Puhdistuspalvelun henkilökunta on osoittanut aktiivisuutta ennakoivassa turvallisuustyössä tehden turvallisuushavaintoja ja turvallisuuskierroksia sekä osallistunut tiiviisti korjaavien toimenpiteiden toteuttamiseen turvallisuuden parantamiseksi.

Metsä Fibre on työturvallisuuden edelläkävijä metsäteollisuudessa. Viiden viimeisen vuoden aikana tapaturmataajuus on laskenut neljäsosaan lähtötasosta. Vuonna 2012 tapaturmataajuus oli 7,1 (tapaturmien lukumäärä miljoonaa työtuntia kohti). Metsä Fibre arvioi palvelutoimittajiensa turvallisuuden vuosittain.