Michelin valitsi Cycle Service Nordicin uudeksi polkupyöränrenkaiden jakelukanavakseen Pohjoismaissa

Michelin ja Cycle Service Nordic ovat julkistaneet yhteistyösopimuksen Michelin-merkkisten polkupyöränrenkaiden edustuksesta Pohjoismaissa. Sopimuksen ansiosta Cycle Service Nordicista tulee Michelinin tärkein polkupyöränrenkaiden jakelukanava Pohjoismaissa.

Yhteistyösopimuksen ansiosta Michelinin innovatiivista huipputeknologiaa edustava polkupyörien rengasvalikoima tulee nyt osaksi Cycle Service Nordicin kattavaa pohjoismaista jakeluverkostoa.

- Olemme erittäin tyytyväisiä uudesta yhteistyösopimuksesta. Michelin-renkaat täydentävät vastedes laajaa polkupyörän komponenttien tarjontaamme, mikä on erinomainen uutinen myös polkupyöriin ja niiden varusteisiin erikoistuneille asiakkaillemme niin tukku- kuin vähittäismyyntiportaassakin, sanoo Cycle Service Nordicin toimitusjohtaja Bo Bækkelund.

- Michelinin vahva ja tunnustettu tuotemerkki sekä tuotteiden korkea laatu tuovat lisäarvoa tarjonnallemme. Yhteistyö Michelinin kanssa tulee siten vahvistamaan sekä oman tiimimme että asiakkaidemme myyntiä, Bo Bækkelund jatkaa.

Sopimuksen ansiosta Michelinin polkupyöränrenkaat ovat näkyvämmin läsnä ja helpommin saatavilla pohjoismaisilla markkinoilla. Cycle Service Nordic puolestaan luokitellaan Michelinin tason yhteistyökumppaniksi, mikä mm. merkitsee, että se saa valikoituihin tuotesarjoihin yksinoikeuden Pohjoismaissa.

- On hienoa, että pääsimme sopimukseen Cycle Service Nordicin kanssa, sanoo Michelin Bike Teamin kaupallinen tuotepäällikkö Mark Coleman. Michelin Bike Team vastaa polkupyöränrenkaiden myynnistä ja markkinoinnista Iso-Britanniassa, Irlannissa ja Pohjoismaissa.

- Cycle Service Nordic on erittäin ammattitaitoinen ja arvostettu toimija alueellaan, ja sen organisaatiota ohjaavat samat arvot kuin Michelinillä: tuotteiden innovatiivisuus ja laatu sekä asiakaspalvelun korkea taso ovat avaintekijöitä menestymiseen, Coleman korostaa.

Cycle Service Nordicilla on konttorit Tanskassa, Suomessa ja Norjassa sekä myyntiedustus Ruotsissa. Cycle Service Nordic ApS kuuluu hollantilaiseen Accell-yhtymään, joka on maailman johtavia ja Euroopan johtava polkupyörien ja niiden varaosien ja tarvikkeiden myyjä.

Lisää tietoa Cycle Service Nordicista: www.cycleservicenordic.com/fi

Lehdistön yhteyshenkilö, Michelin Nordic, Tukholma: Lotta Wrangle
Puhelin: 46 72 250 07 40, sähköposti: lotta.wrangle@se.michelin.com

Michelin on johtava rengasvalmistaja, joka on omistautunut ihmisten ja tavaroiden liikkuvuuden parantamiseen kestävän kehityksen periaatetta kunnioittaen. Michelin valmistaa ja myy renkaita kaiken tyyppisiin ajoneuvoihin ja tarjoaa innovatiivisia liiketoiminnan tukipalveluita sekä digitaalisia sovelluksia matkailuun. Lisäksi Michelin julkaisee matkaoppaita, hotelli- ja ravintolaoppaita sekä kaupunki- ja tiekarttoja. Yhtymän pääkonttori sijaitsee Clermont-Ferrandissa Ranskassa ja sillä on paikallinen organisaatio 170 maassa; henkilöstön määrä on 112 300. Michelinillä on 68 tehdasta 17 maassa sekä tuotekehityksestä ja tutkimuksesta vastaava teknologiakeskus, jonka yksiköt sijaitsevat Euroopassa, Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. (www.michelin.com, www.michelin.fi)