Kansallisteatteri ja HAM kutsuvat sinut yhteistuotantonsa esittelytilaisuuteen!

Kaksi merkittävää taidetoimijaa yhdistää voimansa. Syntyy teatteria ja kuvataidetta monitasoisesti yhdistävä, elävä installaatio – poikkeuksellinen uutuusteos, jollaista ei ole ennen nähty!

Katso kutsuvideo tästä.

Jotain erityisen kutkuttavaa on tekeillä. Tule kärkijoukoissa kuulemaan lisää HAM Helsingin taidemuseoon maanantaina 3.4. kello 10−11!

Paikalla tuotantoa esittelemässä ovat HAMin johtaja Maija Tanninen-Mattila, Kansallisteatterin pääjohtaja Mika Myllyaho sekä Hannu-Pekka Björkman, Hannu Kivioja, Markku Maalismaa ja Minna Leino.

Ilmoitathan saapumisestasi etukäteen tiedotus@kansallisteatteri.fi.

Lämpimästi tervetuloa!

Saapuminen HAMiin: Tennispalatsin ovet avataan klo 10. Sisäänkäynti tilaisuuteen klo 9.45 alkaen Tennispalatsin baanan puoleisesta päädystä (Eteläinen Rautatiekatu 8).

Suomen Kansallisteatteri on vanhin suomenkielinen taiteellinen ammattiteatteri ja suomalaisen teatterin tärkein kohtaamispaikka. Tarjoamme näyttämöt parhaimmille tekijöille. Keskiössä on näyttämötaide, mutta myös Kiertuenäyttämön, Lavaklubin, YTYÄ-yleisötyön sekä uusien tuotantojen lähtökohtina ovat ammattitaito ja halu tehdä merkityksellisiä esityksiä, joista yleisö poistuu tyytyväisenä ja täynnä ajatuksia.