Näyttelijä Jukka Puotila on sairastunut

Kansallisteatterin pitkän linjan näyttelijä Jukka Puotila on sairastunut vakavasti.

Jukka Puotila on kuulunut Kansallisteatterin luottoensembleen jo vuodesta 1985.

Pääjohtaja Mika Myllyaho on surullinen uutisesta. ”Olemme hyvin pahoillamme Jukka Puotilan sairastumisesta. Toivomme hänelle ennen kaikkea paljon voimia paranemiseen. Esitämmekin toiveen, että hän saisi keskittyä toipumiseen rauhassa. Jukka itse tai me emme kommentoi sairautta tätä viestiä enempää. Kaikki voimat keskitetään nyt toipumiseen”, Myllyaho kommentoi.

Puotilan hoidot on jo käynnistetty ja ennusteet paranemisesta ovat positiiviset.

Kansallisteatterin syksyn show-illat perutaan

Kansallisteatterin syyskauden yksitoista Jukka Puotila -show 2015 -näytäntöä joudutaan perumaan. Puotilan roolit Luulosairaassa ja Saiturin joulussa puolestaan miehitetään uudelleen.

Jukka Puotila -show 2015 -näytäntöjä oli syyskauden esityskalenterissa yksitoista marraskuun 6. päivästä 16.:een joulukuuta.

Kansallisteatteri on yhteydessä esityksiin lippuja varanneisiin ja lunastaneisiin reiluun tuhanteen katsojaan ensi viikosta lähtien.

Lisätietoja peruttujen esitysten asiakkaille antaa Kansallisteatterin lippumyymälä p. 010 733 1331 (ma ̶ la 9 ̶ 18) sekä ryhmämyynti p. 010 733 1332 (ma ̶ pe 9 ̶ 16).

pääjohtaja Mika Myllyaho mika.myllyaho@kansallisteatteri.fi p. 044 5938 130

tiedotuspäällikkö Mia Hyvärinen mia.hyvarinen@kansallisteatteri.fi p. 010 733 1238