Tervetuloa Kansallisteatterin kevätkauden avajaisiin!

Tervetuloa Kansallisteatterin kevätkauden avajaisiin ja lehdistötilaisuuteen Suurelle näyttämölle keskiviikkona 8. tammikuuta kello 11!

Kevätkaudella Kansallisteatterissa nähdään lukuisia kotimaisia kantaesityksiä (Laura Ruohosen Luolasto, Juha Hurmeen Europaeus, Ari-Pekka Lahden Áillohaš - auringon poika), ulkomaisia uutuuksia (Ian McEwanin Lauantai, Roland Schimmelpfennigin Kultainen lohikäärme) sekä yhteistuotantoja, kuten Ona Kamu Kollektiivin Seksiä klo 16.25, yleisötyöprojekti Kontulan aika! sekä monia huippuvierailuja.

Tervetuloa kuulemaan lisää!

Parhain terveisin

Mia Hyvärinen

Suomen Kansallisteatteri on vanhin suomenkielinen taiteellinen ammattiteatteri ja suomalaisen teatterin tärkein kohtaamispaikka. Tarjoamme näyttämöt parhaimmille tekijöille. Keskiössä on näyttämötaide, mutta myös Kiertuenäyttämön, Lavaklubin, YTYÄ-yleisötyön sekä uusien tuotantojen lähtökohtina ovat ammattitaito ja halu tehdä merkityksellisiä esityksiä, joista yleisö poistuu tyytyväisenä ja täynnä ajatuksia.